daten en huwelijk

Koppel vertraagt groot evenement voor kleinere Yankee Boy-ceremonie

Adam Kempa en Colleen Anastasi trouwen tijdens een ceremonie op 13 juni in het Yankee Boy Basin. Het Grand Junction-stel plande aanvankelijk een grote bruiloft in Buena Vista, maar COVID-19 veranderde hun plannen. In plaats daarvan kozen ze voor een intieme ceremonie in de San Juans, met naaste familie.

Adam Kempa en Colleen Anastasi konden niet wachten om te trouwen in de bergen. Dus dat is wat ze deden – in een iets andere setting en met een veel kleiner feest dan ze eerder hadden gepland.

Het grootse Junction-koppel trouwde op 13 juni – hun oorspronkelijke trouwdag – ongeveer 200 mijl verwijderd van de oorspronkelijke plek waar ze in Buena Vista wilden trouwen. Ze hebben hun receptie en feest in mei afgebroken vanwege bezorgdheid over COVID-19, maar ze vonden een manier om geloften uit te wisselen met hun naaste familie.

In plaats van het oorspronkelijke plan om een ​​grote bruiloft te houden met 200 gasten die vanuit verre oorden vlogen, stonden ze op een bergweide, op 12.500 voet, en trouwden ze in Yankee Boy Basin. Het San Juan-gebergte rond Ouray had altijd een bepaalde magie voor hen, en ze hielden van het gebied voor weekenduitstapjes, dus het was al een speciale plek voor het paar.

Ze hadden nog steeds bergen. Ze hadden nog steeds een bruiloft. En ze hadden elkaar, dus het kwam allemaal goed.

Misschien was het veranderen van plannen een vermomde zegen, omdat ze oorspronkelijk hun bruiloft in Ouray wilden hebben, maar een locatie dichter bij Denver kozen voor alle gasten die zouden reizen vanaf de oostkust, waar Anastasi vandaan komt. De bruiloft zou niet alleen dienen als een viering van hun liefde, maar ook als een voorproefje van waarom het paar besloot om hier te wonen voor al hun gasten.

“We wilden dat al onze familie en vrienden zouden ervaren wat we leuk vinden aan Colorado en waarom we hier zijn”, zei ze. “We missen allebei veel dingen met familie en vrienden omdat we niet bij hen in de buurt wonen. We wilden allebei gewoon dat ze een beetje zouden proeven waarom ons hart hier is. ‘ second love ervaringen zijn opwekkend.

Maar nadat het grote feest was geannuleerd, besloot het paar een kleinere affaire dichter bij huis te plannen, op de plek waar ze aanvankelijk wilden trouwen.

De beslissing om de bruiloft te annuleren was moeilijk, maar uiteindelijk besloot het paar dat het nodig was. De 29-jarige Anastasi werkt bij hartrevalidatie en is zich terdege bewust van de risico’s van coronavirus. De 31-jarige Kempa werkt als technisch recruiter voor een uitzendbureau. Ze vertelden hun gasten dat ze in plaats daarvan hun kalenders voor volgend jaar moesten markeren. ondeugend daten website is uniek.

“Iedereen was super ondersteunend”, zei Kempa. “Ik denk niet dat iemand op welke manier dan ook verrast was.”

Maar hoewel ze de grote shindig hadden uitgesteld, wilden ze niet wachten om te trouwen. Ze waren verloofd sinds 2018, toen Kempa haar ten huwelijk vroeg in een dok op Chesapeake Bay. Ze ontmoetten elkaar in november 2014 via een online dating-app, hoewel Anastasi dat niet graag aan mensen vertelt en altijd zegt dat ze elkaar in een coffeeshop hebben ontmoet, ‘wat een vreselijke leugen is omdat ik niet eens van koffie hou’, zei ze , lachend.

Na zes jaar samen te zijn geweest, wilde Anastasi hun engagement niet verlengen. Ze houdt niet van het woord verloofde en vindt het nogal pretentieus klinken. Bovendien had ze geen feest nodig om te trouwen.

‘Ik wilde gewoon heel graag met Adam trouwen’, zei ze. ‘Met alle onzekerheid in de wereld op dit moment is dit één ding dat we kunnen beheersen.’

En dus gingen ze naar Ouray.

Inclusief hun weddingplanner en een fotograaf, hadden ze een groep van 11 in voertuigen opgestapeld over de bergpas, vervoerd door San Juan Scenic Jeep Tours. Ze lieten de eindbestemming over aan hun chauffeur en werden niet teleurgesteld.

Hun ouders, broers en zussen en een neef woonden de intieme affaire bij. Een paar regendruppels vielen toen ze geloften uitwisselden, maar toen gingen de wolken uiteen en kwam de blauwe lucht aan het einde van hun huwelijk tevoorschijn. Er waren nog niet veel wilde bloemen in bloei, maar Anastasi nam haar eigen mee – geborduurd op haar trouwjurk.

Nu hebben ze nog een speciale plek om te bezoeken.”We zijn heel blij dat we een kleine verborgen schat bij ons in de buurt hebben die zoveel voor ons betekent”, zei ze.

“Nov we halen het beste van twee werelden”, zei Kempa.

Volgend jaar hernieuwen ze hun geloften op de Buena Vista-ranch die ze oorspronkelijk voor de bruiloft wilden gebruiken. Ze openen hun tijdcapsule die ze dit jaar tijdens de ceremonie in Yankee Boy Basin hebben verzegeld, leggen hun geloften af en herinneren zich de beloften die ze elkaar een jaar eerder hebben gedaan. En ze hopen allebei dat de ergste pandemie dan voorbij is, zodat iedereen die hun liefde kwam vieren ook het samenzijn kon vieren.